Erilahendused
 
Trüki lehekülg
Trio LSL Raadiogrupist on enam kui 5000 reklaamiklienti ostnud reklaamikampaaniaid ning igaühe jaoks on oluline, et just nende reklaam oleks raadioeetris eristatav ning huvitav.
Meie rohkem kui 16 aastane kogemus ning enesetäiendus ja lisaks rahvusvaheline koostöö võimaldab pakkuda klientidele mitmeid erilahendusi, mis teevad kliendi reklaamikampaania erakordseks ning ainulaadseks. 

Mõned näited viimastest erilahendustest, mille Trio reklaamiosakond koostöös klientidega on eetrisse andnud. 

Lennufirma SAS ja Raadio Elmari erilahendus "Mis laulu laps laulab?" 
Erilahenduse eesmärk oli turundada SAS kaubamärki läbi perekeskse mängu ja erilahenduse ning laiale sihtgrupile. Teostasime kampaania Eesti kuulatavaimas eraraadios Elmar. Idee oli paluda lastel ilma sõndeta laulda mõnda tuntud laulu ja raadiokuulajad said seejärel arvata, mis lauluga tegemist on. Õieti vastanute vahel loosis SAS välja auhindu. Rahule jäid nii kuulajaid, klient kui ka raadiotegijad.
Kuula näidisklippi siin.

Trio LSL Raadiogrupp pakub võimalusi kliendil kasutada üheaegselt nii raadiot kui Internetti reklaamikanalina. Kui sinna lisandub veel ka hea ning huvitav idee, on positiivne tulemus garanteeritud. U-pop.ee ja EMT on kasutanud seda võimalust korduvalt. Kuula mobiilibingo klippi siin

Üks levinud viis teha eetris midagi teistmoodi, on toetada mõnda erilist saadet ja siduda oma kaubamärk selle saate sobiva mainega. Neid näiteid ja võimalusi pakub raadioturul kõige rohkem muidugi Kuku. Info Auto on olnud üks osavaimaid kliente seda võimalust kasutama: kuula näiteks siin

Raadio Uuno pakub pidevalt oma klientidele muusikaga ning eelkõige maailma tippartistide kontsertidega seotud erilahendusi. Olgu need siis temaatilised nädalavahetused raadioeetris või kontserdile sõitmise kampaaniad. Kliendid saavad alati kaasa parimad eetriajad ning saatejuhtide promo. Estonian Air ja Sampo pank kasutasid seda võimalust terve aasta jooksul. Kuula näidisklippi siin


Küsige erilahenduste kohta meie reklaamiosakonnast.