Reklaam raadios
 
Trüki lehekülg
Raadio võimalused kliendile.

Tänapäevased tarbijad elavad sügavalt mobiilses keskkonnas ja tavaliselt tegutsevad rohkete info- ja reklaamipakkumiste keskel. Reklaamikliendil on sellises olukorras suur väljakutse leida õige sihtgrupini jõudmiseks kõige efektiivsem tee.
Raadio eripära kasutades saab sihtgrupi kätte erinevates situatsioonides ja ajahetkedel – autos, köögis, tööl, voodis – seega ei ole ka imekspandav, et raadio on populaarseim meedium ka Eestis, mida igapäevaselt tarbib 90,6% (üle 1 miljoni) ja iganädalaselt 97,3% (1,075 miljonit) Eesti elanikest vanuses 12-74.

Raadio on eelkõige operatiivne meedialiik, mida saab kasutada ka kohese tagasiside või tulemuse saavutamiseks. Iga sõltumatu uuringuid teostav ettevõte võib kinnitada, et tehes tegevusele kutsuvat reklaami popoulaarses raadioprogrammis saavutab kohese tagasiside.

Raadio on tarbija jaoks intiimne meediavorm. Nad valivad ise oma lemmikraadiojaama, lemmiksaatejuhid või programmid. Selline võimalus loob tugeva sideme meediakanali ja tarbija vahel. See on valikuvõimalus, “kuulan, sest see meeldib mulle”. Reklaamikliendile tähendab see võimalust oma kaubamärgi või tootega sellest sidemest kasu võita, olles õigel ajal õiges kohas esindatud. 

Raadiol on lugematul hulgal võimalusi olla loov, panna inimesi nägema oma “peas” soovitut, kasutades selleks erinevaid hääli, heliefekte ja muusikat. Väide, et raadio ei näita pilti, on üks peamisi väärarusaamisi. Inimeste meeltes tekkivad kujutelmad ja ettekujutused on väga võimas vahend, mida saab rakendada raadioreklaami tehes. 

Raadio pakub reklaamikliendile mitmekesisust. Reklaam raadios ei ole piiratud tavapäraste meetoditega, kliendil on võimalus kasutada erinevaid lähenemisi vastavalt soovitud sihtgrupile. Näiteks on raadiote jaoks oluline turndustegevus ja et see oleks võimalkult edukas, tehakse kuulajate püüdmiseks erinevate lahendustega erikampaaniaid. Reklaamikliendile annab nendes kampaaniates osalemine oma kaubamärgiga võimaluse väga efektiivselt positsioneerida end sobivas sihtrühmas soovitud “valguses”. 

Raadio pakub parimat võimalust saavutada maksimaalne kontakt just oma sihtgrupis. Raadiokanalit valides, saab selgelt kätte soovitud sihtrühma, ükski teine meediakanal ei paku seda nii kasulikult.
Raadio pakub kõike seda. Kuid, mis kõige tähtsam reklaamikliendi seisukohalt, raadio pakub seda väga soodsa hinnaga.